آخرین اخبار
کد مطلب: 79982
85هزار زنداني جرايم غيرعمد با کمک خيران آزاد شدند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1776
 به گزارش سلام لردگان، ?علي يساقي? شامگاه يکشنبه در حاشيه آيين گلريزان شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته هفت هزار زنداني جرائم غيرعمد آزاد شدند و پيش بيني مي شود امسال کل هفت هزار و 500 زنداني جرايم غيرعمد کشور با کمک خيران آزاد شوند تا در زندان هاي کشور زنداني جرايم غيرعمد نباشد.


وي ميزان بدهي اين زندانيان را 400 ميليارد تومان عنوان کرد و گفت: اميدواريم با کمک خيران، مساعدت دستگاه ها و نهادهاي اجرايي و گذشت شاکيان و اولياء دم زمينه آزادي اين زندانيان فراهم شود.

يساقي افزود: امسال 184جشن گلريزان در سطح کشور برگزار مي شود .

مديرکل زندان هاو اقدمات تاميني چهارمحال وبختياري نيز به رسانه هاي استان گفت: از ابتداي فعاليت ستاد ديه در استان از سال 77 تاکنون يکهزار و 692 زنداني جرائم غيرعمد از زندان آزاد شدند که 10 نفر از اين تعداد در سه ماهه اول امسال بوده است.

?علي نظري ? افزود: هم اکنون 174زنداني جرائم غيرعمد در زندان هاي استان تحمل حبس مي کنند که 18 نفر اين زندانيان با ميزان ديه 22 ميليارد ريال به خاطر تصادف، 22نفر با بدهي 24ميليارد ريالي در زمينه مهريه و نفقه و 112نفر نيز با بدهي 58ميليارد ريال در زمينه چک و سفته زنداني هستند.

از ابتداي ماه مبارک رمضان تاکنون سه جشن گلريزان درشهرستان هاي بن، سامان و شهرکرد برگزار شده که بيش از يک ميليارد و 40 ميليون ريال کمک مردمي در اين جشن ها جمع آوري شده است.

منبع. ايرنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس